- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ільченко, Т. В. - Проблеми міжнародного маркетингу в сучасних економічних умовах
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Ільченко, Т. В.
Розвиток сучасних міжнародних економічних відносин: фінансово-економічні та соціальні чинники: Проблеми міжнародного маркетингу в сучасних економічних умовах
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ільченко, Т. В.
Розвиток сучасних міжнародних економічних відносин: фінансово-економічні та соціальні чинники: Проблеми міжнародного маркетингу в сучасних економічних умовах
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Ільченко, Т. В.
Проблеми міжнародного маркетингу в сучасних економічних умовах / Т. В. Ільченко // Розвиток сучасних міжнародних економічних відносин: фінансово-економічні та соціальні чинники : [матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 23-24 вересня 2016 р.)] / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. світового господарства та міжнар. екон. відносин; відп. за вип. С. О. Якубовський. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2016. – С. 27-30.
Ільченко, Т. В.
Проблеми міжнародного маркетингу в сучасних економічних умовах / Т. В. Ільченко // Розвиток сучасних міжнародних економічних відносин: фінансово-економічні та соціальні чинники : [матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 23-24 вересня 2016 р.)] / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. світового господарства та міжнар. екон. відносин; відп. за вип. С. О. Якубовський. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2016. – С. 27-30.