- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Грошев, Игорь - Методы оценки брендового капитала
Нет экз.
Статья
Автор: Грошев, Игорь
Общество и экономика: Методы оценки брендового капитала
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Грошев, Игорь
Общество и экономика: Методы оценки брендового капитала
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Грошев, Игорь.
Методы оценки брендового капитала / И. Грошев, А. А. Краснослободцев // Общество и экономика. – 2012. – № 3/4. – C. 217-234.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Ключевые слова = бренд
Ключевые слова = результативность деятельности
Ключевые слова = механизм
Грошев, Игорь.
Методы оценки брендового капитала / И. Грошев, А. А. Краснослободцев // Общество и экономика. – 2012. – № 3/4. – C. 217-234.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Ключевые слова = бренд
Ключевые слова = результативность деятельности
Ключевые слова = механизм