- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Чурилов, Микола - Вибірка в маркетингових дослідженнях
Нет экз.
Статья
Автор: Чурилов, Микола
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Вибірка в маркетингових дослідженнях
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Чурилов, Микола
Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Вибірка в маркетингових дослідженнях
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чурилов, Микола.
Вибірка в маркетингових дослідженнях / М. Чурилов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2017. – № 3. – С. 179-182.
Ключевые слова = маркетинговые исследования
Чурилов, Микола.
Вибірка в маркетингових дослідженнях / М. Чурилов // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2017. – № 3. – С. 179-182.
Ключевые слова = маркетинговые исследования