- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Листопад, Олексій Анатолійович - Теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкіл...
Книга
Автор: Листопад, Олексій Анатолійович
Теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкіл...
Издательство: Бондаренко М. О., 2015 г.
ISBN 978-617-7261-88-8
Автор: Листопад, Олексій Анатолійович
Теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкіл...
Издательство: Бондаренко М. О., 2015 г.
ISBN 978-617-7261-88-8
Книга
15 11859
Листопад, Олексій Анатолійович.
Теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / О. А. Листопад; Південноукраїнський нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса : Бондаренко М. О., 2015. – 327 с. : табл., рис.
Бібліогр.: с. 239-277 (583 назви), 305-306
ISBN 978-617-7261-88-8.
У монографії розглядаються теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, розроблено і науково обгрунтовано концепцію формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Розкрито сутність і структуру поняття «професійно-творчий потенціал майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів». Визначено й обгрунтовано педагогічні умови формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Розроблено модель формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів і експериментальну методику її реалізації. Визначено компоненти, показники та схарактеризовано рівні сформованості професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Схарактеризовані тенденції і закономірності формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі підготовки у вищому навчальному закладі. Подані матеріали можуть бути використані у процесі підготовки фахівців за ступенем вищої освіти «бакалавр» напряму підготовки (спеціальності) «Дошкільна освіта» під час розробки й оновлення навчальних програм з дисциплін педагогічного циклу, педагогічної практики, фахових методик, створенні нових методик їх викладання; розробці навчально-методичних посібників і рекомендацій для студентів; при оновлені та доповненні змісту лекцій і навчальних завдань для самостійної та науково-дослідної роботи студентів із навчальних дисциплін і педагогічної практики; в системі післядипломної освіти вихователів дошкільних навчальних закладів і викладачів вищої педагогічної школи.
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Педагогіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : психологія викладачів : педагогічна творчість
2018 пут 152 1 4 7 9 12 15 43
Предметні рубрики = виртуальный просмотр
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : види загальноосвітніх шкіл : дошкільна освіта, виховання : вихователі дошкільних закладів, вихователі дитячих садків
1665210 ОФ
15 11859
Листопад, Олексій Анатолійович.
Теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / О. А. Листопад; Південноукраїнський нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса : Бондаренко М. О., 2015. – 327 с. : табл., рис.
Бібліогр.: с. 239-277 (583 назви), 305-306
ISBN 978-617-7261-88-8.
У монографії розглядаються теоретико-методичні засади формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, розроблено і науково обгрунтовано концепцію формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Розкрито сутність і структуру поняття «професійно-творчий потенціал майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів». Визначено й обгрунтовано педагогічні умови формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Розроблено модель формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів і експериментальну методику її реалізації. Визначено компоненти, показники та схарактеризовано рівні сформованості професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Схарактеризовані тенденції і закономірності формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі підготовки у вищому навчальному закладі. Подані матеріали можуть бути використані у процесі підготовки фахівців за ступенем вищої освіти «бакалавр» напряму підготовки (спеціальності) «Дошкільна освіта» під час розробки й оновлення навчальних програм з дисциплін педагогічного циклу, педагогічної практики, фахових методик, створенні нових методик їх викладання; розробці навчально-методичних посібників і рекомендацій для студентів; при оновлені та доповненні змісту лекцій і навчальних завдань для самостійної та науково-дослідної роботи студентів із навчальних дисциплін і педагогічної практики; в системі післядипломної освіти вихователів дошкільних навчальних закладів і викладачів вищої педагогічної школи.
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Педагогіка
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : психологія викладачів : педагогічна творчість
2018 пут 152 1 4 7 9 12 15 43
Предметні рубрики = виртуальный просмотр
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : види загальноосвітніх шкіл : дошкільна освіта, виховання : вихователі дошкільних закладів, вихователі дитячих садків
1665210 ОФ