- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Фокина, Виктория Игоревна - Роль субъекта и его идентичности и диалоге культур
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Фокина, Виктория Игоревна
Історична психологія та мультикультурність: Роль субъекта и его идентичности и диалоге культур
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Фокина, Виктория Игоревна
Історична психологія та мультикультурність: Роль субъекта и его идентичности и диалоге культур
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Фокина, Виктория Игоревна.
Роль субъекта и его идентичности и диалоге культур / В. И. Фокина // Історична психологія та мультикультурність : зб. ст. II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. "Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки" (5 лют.-5 берез. 2015 р.) : до 150-тої річниці Одеського нац. ун-ту ім. І. І. Мечникова : присвяч. світлій пам’яті засновника іст. психол. в Україні проф. І. Г. Білявського / ОНУ ім. І. І. Мечникова [та ін.]; заг. ред. О. В. Яремчук. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2015. – С. 286-292.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Філософія розуму і духу. Метафізика духовного життя : філософія культури, системи культури, теорія культурологічних комплексів, культурологічні учення
Фокина, Виктория Игоревна.
Роль субъекта и его идентичности и диалоге культур / В. И. Фокина // Історична психологія та мультикультурність : зб. ст. II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. "Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки" (5 лют.-5 берез. 2015 р.) : до 150-тої річниці Одеського нац. ун-ту ім. І. І. Мечникова : присвяч. світлій пам’яті засновника іст. психол. в Україні проф. І. Г. Білявського / ОНУ ім. І. І. Мечникова [та ін.]; заг. ред. О. В. Яремчук. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2015. – С. 286-292.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Філософія розуму і духу. Метафізика духовного життя : філософія культури, системи культури, теорія культурологічних комплексів, культурологічні учення