- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зозульов, О. В. - Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронн...
Нет экз.
Статья
Автор: Зозульов, О. В.
Маркетинг и реклама: Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронн...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зозульов, О. В.
Маркетинг и реклама: Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронн...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов, О. В.
Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації. / О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 7/8. – С. 53-59.
Зозульов, О. В.
Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації. / О. В. Зозульов, С. О. Федько // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 7/8. – С. 53-59.