- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кравченко, О. М. - Розвиток регіонального маркетингу як засобу покращення якості життєдіяльності
Нет экз.
Статья
Автор: Кравченко, О. М.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Розвиток регіонального маркетингу як засобу покращення якості життєдіяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кравченко, О. М.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Розвиток регіонального маркетингу як засобу покращення якості життєдіяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кравченко, О. М.
Розвиток регіонального маркетингу як засобу покращення якості життєдіяльності / О. М. Кравченко, Т. К. Метіль // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2017. – Т.16, вип. 1 (35). – С. 199-207.
Ключевые слова = региональный маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : національна власність, національне майно, оцінка національного продукту, обчислення національного продукту : рівень життя : рівень життя населення України
Кравченко, О. М.
Розвиток регіонального маркетингу як засобу покращення якості життєдіяльності / О. М. Кравченко, Т. К. Метіль // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2017. – Т.16, вип. 1 (35). – С. 199-207.
Ключевые слова = региональный маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : національна власність, національне майно, оцінка національного продукту, обчислення національного продукту : рівень життя : рівень життя населення України