- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зозульов, О. В. - Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою.
Нет экз.
Статья
Автор: Зозульов, О. В.
Маркетинг и реклама: Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою.
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зозульов, О. В.
Маркетинг и реклама: Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою.
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов, О. В.
Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою. / О. В. Зозульов, М. В. Столяр // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 6. – С. 577-61.
Зозульов, О. В.
Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою. / О. В. Зозульов, М. В. Столяр // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 6. – С. 577-61.