- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зозульов, О. В. - Формування омніканальної збутової стратегії
Нет экз.
Статья
Автор: Зозульов, О. В.
Маркетинг и реклама: Формування омніканальної збутової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зозульов, О. В.
Маркетинг и реклама: Формування омніканальної збутової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозульов, О. В.
Формування омніканальної збутової стратегії / О. В. Зозульов, М. Левченко // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 5. – С. 36-43.
Зозульов, О. В.
Формування омніканальної збутової стратегії / О. В. Зозульов, М. Левченко // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 5. – С. 36-43.