- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сидорук, Ольга Юріївна - Основи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування інтерактивних технологій
Книга
Автор: Сидорук, Ольга Юріївна
Основи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування інтерактивних технологій : навч.-метод. посіб.
Издательство: [б. в.], 2017 г.
ISBN отсутствует
Автор: Сидорук, Ольга Юріївна
Основи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування інтерактивних технологій : навч.-метод. посіб.
Издательство: [б. в.], 2017 г.
ISBN отсутствует
Книга
18 10469
Сидорук, Ольга Юріївна.
Основи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування інтерактивних технологій : навч.-метод. посіб. : для студентів 3 курсу англ. від-ня фак. РГФ, що вивчають німецьку як другу іноземну / О. Ю. Сидорук; Одеський нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. – Одеса : [б. в.], 2017. – 87 с. : рис., табл.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/30923, вільний (дата звернення: 25.05.2021) . – Наявна електрон. копія друк. публ. – Бібліогр.: с. 64-69 (89 назв).
Потреба у фахівцях, які добре володіють іноземною мовою у професійній діяльності зумовлює необхідність пошуку нових ідей для її викладання. Нові вимоги до професійної підготовки вчителів іноземної мови зумовлюють пошук основних механізмів підвищення ефективності їх професійної та фахової підготовки. Одним із шляхів розв'язання зазначеної проблеми в умовах інтеграції України до світового свропейського освітнього простору є ґрунтовний аналіз, всебічні' осмислення та належна оцінка світового педагогічного досвіду. Метою посібника є, по-перше, засвоєння студентами теоретичних знань щодо німецьких інтерактивних технологій, особливостей їх вживання, відмінностей зарубіжних технологій від вітчизняних, їх функцій; по-друге, ознайомлення та практичне використання цих технологій під час вивчення будь-якої розмовної теми; по-третє на концептуалізацію позитивного ставлення до іншої культури під час виконання проектів, метою яких було порівняння соціокультурних особливостей України та Німеччини. Удосконалення підготовки українських вчителів іноземної мови за допомогою оволодіння теоретичними знаннями та практичними вміннями з використання німецьких інтерактивних технологій. Посібник охоплює 7 розмовних тем, що вивчалися на 3 курсі мовного факультету і складається з текстів, вправ, технологій, орієнтованих на підготовку вчителів» іноземної мови до використання інтерактивних технологій на основі досвіду Німеччини. Матеріали навчального посібника можуть бути використані в процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови, на мовних факультетах вишів, на курсах підвищення кваліфікації вчителів іноземної мови
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : зміст навчання, навчальний план, предмети у вищих навчальних закладах : зміст навчання, викладання мов, вища філологічна освіта : вивчення окремих мов у вищих навчальних закладах : викладання та вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах
Предметні рубрики = виртуальный просмотр - учебники
Ключевые слова = 2017 пут 142 163 170
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : германські мови : інші західногерманські мови : німецька мова : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - німецька мова : методичні посібники - німецька мова
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : загальні питання дидактики та методики - основні види та принципи освіти : дидактичні принципи, принципи навчання
1665817 ОФ
18 10469
Сидорук, Ольга Юріївна.
Основи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування інтерактивних технологій : навч.-метод. посіб. : для студентів 3 курсу англ. від-ня фак. РГФ, що вивчають німецьку як другу іноземну / О. Ю. Сидорук; Одеський нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. – Одеса : [б. в.], 2017. – 87 с. : рис., табл.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/30923, вільний (дата звернення: 25.05.2021) . – Наявна електрон. копія друк. публ. – Бібліогр.: с. 64-69 (89 назв).
Потреба у фахівцях, які добре володіють іноземною мовою у професійній діяльності зумовлює необхідність пошуку нових ідей для її викладання. Нові вимоги до професійної підготовки вчителів іноземної мови зумовлюють пошук основних механізмів підвищення ефективності їх професійної та фахової підготовки. Одним із шляхів розв'язання зазначеної проблеми в умовах інтеграції України до світового свропейського освітнього простору є ґрунтовний аналіз, всебічні' осмислення та належна оцінка світового педагогічного досвіду. Метою посібника є, по-перше, засвоєння студентами теоретичних знань щодо німецьких інтерактивних технологій, особливостей їх вживання, відмінностей зарубіжних технологій від вітчизняних, їх функцій; по-друге, ознайомлення та практичне використання цих технологій під час вивчення будь-якої розмовної теми; по-третє на концептуалізацію позитивного ставлення до іншої культури під час виконання проектів, метою яких було порівняння соціокультурних особливостей України та Німеччини. Удосконалення підготовки українських вчителів іноземної мови за допомогою оволодіння теоретичними знаннями та практичними вміннями з використання німецьких інтерактивних технологій. Посібник охоплює 7 розмовних тем, що вивчалися на 3 курсі мовного факультету і складається з текстів, вправ, технологій, орієнтованих на підготовку вчителів» іноземної мови до використання інтерактивних технологій на основі досвіду Німеччини. Матеріали навчального посібника можуть бути використані в процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови, на мовних факультетах вишів, на курсах підвищення кваліфікації вчителів іноземної мови
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : зміст навчання, навчальний план, предмети у вищих навчальних закладах : зміст навчання, викладання мов, вища філологічна освіта : вивчення окремих мов у вищих навчальних закладах : викладання та вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах
Предметні рубрики = виртуальный просмотр - учебники
Ключевые слова = 2017 пут 142 163 170
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : германські мови : інші західногерманські мови : німецька мова : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - німецька мова : методичні посібники - німецька мова
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : загальні питання дидактики та методики - основні види та принципи освіти : дидактичні принципи, принципи навчання
1665817 ОФ