- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Порпуліт, Олена Олександрівна - Аудиторія як інтерактивний суб'єкт інформаційно-комунікаційної взаємодії
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Порпуліт, Олена Олександрівна
Сучасні видавництва вищих навчальних закладів: Аудиторія як інтерактивний суб'єкт інформаційно-комунікаційної взаємодії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Порпуліт, Олена Олександрівна
Сучасні видавництва вищих навчальних закладів: Аудиторія як інтерактивний суб'єкт інформаційно-комунікаційної взаємодії
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Порпуліт, Олена Олександрівна.
Аудиторія як інтерактивний суб'єкт інформаційно-комунікаційної взаємодії / О. О. Порпуліт // Сучасні видавництва вищих навчальних закладів : матеріали другої Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 25-27 трав. 2017 р.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Книжкова палата України ім. Івана Федорова; відп. ред. Л. Ф. Дьяченко. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2017. – С. 175-180.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : глобальні суспільства : глобальні суспільства відповідно до стадій економічного розвитку : постіндустріальні суспільства : інформаційні суспільства
Ключевые слова = аудитория
Ключевые слова = информационные коммуникации
Порпуліт, Олена Олександрівна.
Аудиторія як інтерактивний суб'єкт інформаційно-комунікаційної взаємодії / О. О. Порпуліт // Сучасні видавництва вищих навчальних закладів : матеріали другої Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 25-27 трав. 2017 р.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Книжкова палата України ім. Івана Федорова; відп. ред. Л. Ф. Дьяченко. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2017. – С. 175-180.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна структура, суспільство як соціальна система : глобальні суспільства : глобальні суспільства відповідно до стадій економічного розвитку : постіндустріальні суспільства : інформаційні суспільства
Ключевые слова = аудитория
Ключевые слова = информационные коммуникации