- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Андрєєва, Наталя Миколаївна - Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний поглад на проблематику
Нет экз.
Подробные данные об ошибке IIS 8.5 - 404.503 - Not Found
Статья
Автор: Андрєєва, Наталя Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний поглад на проблематику
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Андрєєва, Наталя Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний поглад на проблематику
б.г.
ISBN отсутствует