- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Андрєєва, Наталя Миколаївна - Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний поглад на проблематику
Нет экз.
Статья
Автор: Андрєєва, Наталя Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний поглад на проблематику
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Андрєєва, Наталя Миколаївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний поглад на проблематику
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Андрєєва, Наталя Миколаївна.
Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний поглад на проблематику / Н. М. Андрєєва // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2015. – № 1 (56). – С. 11-18.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : маркетинговий менеджмент
Ключевые слова = маркетинговый аудит
Андрєєва, Наталя Миколаївна.
Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний поглад на проблематику / Н. М. Андрєєва // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2015. – № 1 (56). – С. 11-18.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : маркетинговий менеджмент
Ключевые слова = маркетинговый аудит