- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Луговська, Ірина Анатоліївна - Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення
Нет экз.
Статья
Автор: Луговська, Ірина Анатоліївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Луговська, Ірина Анатоліївна
Вісник соціально-економічних досліджень: Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Луговська, Ірина Анатоліївна.
Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення / І. А. Луговська, А. А. Воробйов // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2015. – № 1 (56). – С. 71-77.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : маркетинговий менеджмент
Луговська, Ірина Анатоліївна.
Маркетингові дослідження локального ринку: значення та проблеми здійснення / І. А. Луговська, А. А. Воробйов // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2015. – № 1 (56). – С. 71-77.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : маркетинговий менеджмент