- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Скляренко, Наталія Владиславівна - Соціальна реклама в контексті дизайну
Электронный ресурс
Автор: Скляренко, Наталія Владиславівна
Соціальна реклама в контексті дизайну : навч. посіб. для студ. спец. «Дизайн» денної та заочної форм навчання
Издательство: Олег Філюк, 2017 г.
ISBN 978-966-373-745-4
Автор: Скляренко, Наталія Владиславівна
Соціальна реклама в контексті дизайну : навч. посіб. для студ. спец. «Дизайн» денної та заочної форм навчання
Издательство: Олег Філюк, 2017 г.
ISBN 978-966-373-745-4
Електронний ресурс
ЭР
Скляренко, Наталія Владиславівна.
Соціальна реклама в контексті дизайну [Электронный ресурс] : навч. посіб. для студ. спец. «Дизайн» денної та заочної форм навчання / Н. В. Скляренко, О. В. Романюк; Луцький нац. техн. ун-т. – Київ : Олег Філюк, 2017. – 184 с. : 55 с. додатків іл., табл.
Бібліогр.: с. 178-184 (100 назв) . – Режим доступу: http://opac.lib.onu/bookSupply/2017/soc_reklama_Skliarenko.pdf, обмежений (Дата звернення: 31.01.2018) . – Електрон. копія вид. доступна тільки в ч/з . – Назва з тит. екрану
ISBN 978-966-373-745-4 .
Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної реклами з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності «Дизайн». Теоретичний матеріал посібника охоплює питання історії виникнення соціальної реклами у світі та на Україні зокрема, розкриває предметно-тематичну спрямованість та об’єкти соціальної реклами, її художньо-композиційні особливості та засоби образотворення, торкається психологічних аспектів сприйняття і окреслює її ефективність. Навчальний посібник також містить інформацію про особливості організації курсового проектування студентів спеціальності «Дизайн». У посібнику приділено увагу етапам виконання курсового проекту соціального спрямування, вимогам до змісту й оформлення демонстраційної графіки, пояснювальної записки та макетної частини. Посібник призначений для студентів вищих художніх і технічних навчальних закладів. Видання також може бути корисним викладачам шкіл, технікумів, дизайнерам, інженерам, художникам, мистецтвознавцям, архітекторам.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = Навчальні видання
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : підручники, навчальні посібники для університетів - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Ключевые слова = социальная реклама
виртуальный просмотр - электронные ресурсы - январь
Предметні рубрики = виртуальный просмотр - электронные ресурсы
Предметні рубрики = МИСТЕЦТВО. ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО. ІГРИ. СПОРТ : теорія мистецтва, філософія мистецтва, принципи композиції, пропорції,засоби оптичних ефектів : дизайн, композиція
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування
ОФ - 1 экз.
ЭР
Скляренко, Наталія Владиславівна.
Соціальна реклама в контексті дизайну [Электронный ресурс] : навч. посіб. для студ. спец. «Дизайн» денної та заочної форм навчання / Н. В. Скляренко, О. В. Романюк; Луцький нац. техн. ун-т. – Київ : Олег Філюк, 2017. – 184 с. : 55 с. додатків іл., табл.
Бібліогр.: с. 178-184 (100 назв) . – Режим доступу: http://opac.lib.onu/bookSupply/2017/soc_reklama_Skliarenko.pdf, обмежений (Дата звернення: 31.01.2018) . – Електрон. копія вид. доступна тільки в ч/з . – Назва з тит. екрану
ISBN 978-966-373-745-4 .
Навчальний посібник присвячений висвітленню особливостей соціальної реклами з точки зору дизайну, що є важливим питанням у підготовці фахівців із вищою освітою спеціальності «Дизайн». Теоретичний матеріал посібника охоплює питання історії виникнення соціальної реклами у світі та на Україні зокрема, розкриває предметно-тематичну спрямованість та об’єкти соціальної реклами, її художньо-композиційні особливості та засоби образотворення, торкається психологічних аспектів сприйняття і окреслює її ефективність. Навчальний посібник також містить інформацію про особливості організації курсового проектування студентів спеціальності «Дизайн». У посібнику приділено увагу етапам виконання курсового проекту соціального спрямування, вимогам до змісту й оформлення демонстраційної графіки, пояснювальної записки та макетної частини. Посібник призначений для студентів вищих художніх і технічних навчальних закладів. Видання також може бути корисним викладачам шкіл, технікумів, дизайнерам, інженерам, художникам, мистецтвознавцям, архітекторам.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = Навчальні видання
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : підручники, навчальні посібники для університетів - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Ключевые слова = социальная реклама
виртуальный просмотр - электронные ресурсы - январь
Предметні рубрики = виртуальный просмотр - электронные ресурсы
Предметні рубрики = МИСТЕЦТВО. ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО. ІГРИ. СПОРТ : теорія мистецтва, філософія мистецтва, принципи композиції, пропорції,засоби оптичних ефектів : дизайн, композиція
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування
ОФ - 1 экз.