- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сільвейстр, Анатолій Миколайович - Роль і місце викладача фізики як суб'єкта навчально-виховного процесу у формуванні фізичних знань...
Нет экз.
Статья
Автор: Сільвейстр, Анатолій Миколайович
Вісник Чернігівського нац. педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка: Роль і місце викладача фізики як суб'єкта навчально-виховного процесу у формуванні фізичних знань...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сільвейстр, Анатолій Миколайович
Вісник Чернігівського нац. педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка: Роль і місце викладача фізики як суб'єкта навчально-виховного процесу у формуванні фізичних знань...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сільвейстр, Анатолій Миколайович.
Роль і місце викладача фізики як суб'єкта навчально-виховного процесу у формуванні фізичних знань студентів нефізичних спеціальностей / А. М. Сільвейстр // Вісник Чернігівського нац. педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. – 2016. – Вип.138: сер.: Педагогічні науки: Присвячується 100-річчю фізико-математичного факультету. – С. 155-159.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : психологія викладачів
Сільвейстр, Анатолій Миколайович.
Роль і місце викладача фізики як суб'єкта навчально-виховного процесу у формуванні фізичних знань студентів нефізичних спеціальностей / А. М. Сільвейстр // Вісник Чернігівського нац. педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. – 2016. – Вип.138: сер.: Педагогічні науки: Присвячується 100-річчю фізико-математичного факультету. – С. 155-159.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : психологія викладачів