- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Вовк, Н. - Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ
Нет экз.
Статья
Автор: Вовк, Н.
Вісник Книжкової палати: Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Вовк, Н.
Вісник Книжкової палати: Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Вовк, Н.
Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ / Н. Вовк // Вісник Книжкової палати. – 2017. – № 2. – 7-9 С.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : адміністративні відділи бібліотеки : класифікування й індексування, мови індексування і пошуку, інформаційно-пошукові мови (ІПМ), класифікації, тезауруси та їхня будова : класифікаційні системи з переважно алфавітною нотацією : Бібліотечно-бібліографічна класифікація (ББК)
Вовк, Н.
Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ / Н. Вовк // Вісник Книжкової палати. – 2017. – № 2. – 7-9 С.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : адміністративні відділи бібліотеки : класифікування й індексування, мови індексування і пошуку, інформаційно-пошукові мови (ІПМ), класифікації, тезауруси та їхня будова : класифікаційні системи з переважно алфавітною нотацією : Бібліотечно-бібліографічна класифікація (ББК)