- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Полторак, Владимир Абрамович - Социальний маркетинг как основа социоинженерной деятельности в современной Украине
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Полторак, Владимир Абрамович
[Наукові доповіді і повідомлення] ... 21 травня 2004 року, м. Київ: Социальний маркетинг как основа социоинженерной деятельности в современной Украине
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Полторак, Владимир Абрамович
[Наукові доповіді і повідомлення] ... 21 травня 2004 року, м. Київ: Социальний маркетинг как основа социоинженерной деятельности в современной Украине
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Полторак, Владимир Абрамович.
Социальний маркетинг как основа социоинженерной деятельности в современной Украине / В. А. Полторак // Проблеми розвитку соціологічної теорії. Соціальні процеси в Україні, Всеукраїнська соціологічна конференція (4; 2004; Київ)
[Наукові доповіді і повідомлення] ... 21 травня 2004 року, м. Київ / Проблеми розвитку соціологічної теорії. Соціальні процеси в Україні, Всеукраїнська соціологічна конференція (4; 2004; Київ); гол. ред.: В. М. Ворона, М. О. Шульга; Соціологічна асоціація України, НАН України, Ін-т соціології. – Київ, 2004. – С. 151-154.
Полторак, Владимир Абрамович.
Социальний маркетинг как основа социоинженерной деятельности в современной Украине / В. А. Полторак // Проблеми розвитку соціологічної теорії. Соціальні процеси в Україні, Всеукраїнська соціологічна конференція (4; 2004; Київ)
[Наукові доповіді і повідомлення] ... 21 травня 2004 року, м. Київ / Проблеми розвитку соціологічної теорії. Соціальні процеси в Україні, Всеукраїнська соціологічна конференція (4; 2004; Київ); гол. ред.: В. М. Ворона, М. О. Шульга; Соціологічна асоціація України, НАН України, Ін-т соціології. – Київ, 2004. – С. 151-154.