- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хаг, Пол - Маркетинговые исследования
Книга
Автор: Хаг, Пол
Маркетинговые исследования : рук. по планир., методол. и оценке
Market Research
Серия: Европейский маркетинг
Издательство: Знання-Прес, 2005 г.
ISBN 966-311-033-3
Автор: Хаг, Пол
Маркетинговые исследования : рук. по планир., методол. и оценке
Market Research
Серия: Европейский маркетинг
Издательство: Знання-Прес, 2005 г.
ISBN 966-311-033-3
Книга
195 23367
Хаг, Пол.
Маркетинговые исследования = Market Research : рук. по планир., методол. и оценке : пер. с 3-го англ. изд. / П. Хаг; пер. с англ. М. Ю. Зарицкой. – Киев : Знання-Прес, 2005. – 418 с. : рис., табл. – (Европейский маркетинг)
Библиогр.: с. 373-389
ISBN 966-311-033-3.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : аналіз ринку, дослідження ринку
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : маркетинговий менеджмент : планування збуту
1667427 ОФ
195 23367
Хаг, Пол.
Маркетинговые исследования = Market Research : рук. по планир., методол. и оценке : пер. с 3-го англ. изд. / П. Хаг; пер. с англ. М. Ю. Зарицкой. – Киев : Знання-Прес, 2005. – 418 с. : рис., табл. – (Европейский маркетинг)
Библиогр.: с. 373-389
ISBN 966-311-033-3.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : аналіз ринку, дослідження ринку
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : маркетинговий менеджмент : планування збуту
1667427 ОФ