- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кузнєцов, Марат Амірович - Подолання хвилювання на іспиті: копінг-поведінка студентів під час перевірки знань
Книга
Автор: Кузнєцов, Марат Амірович
Подолання хвилювання на іспиті: копінг-поведінка студентів під час перевірки знань
Издательство: Діса плюс, 2017 г.
ISBN 978-617-7384-70-9
Автор: Кузнєцов, Марат Амірович
Подолання хвилювання на іспиті: копінг-поведінка студентів під час перевірки знань
Издательство: Діса плюс, 2017 г.
ISBN 978-617-7384-70-9
Книга
14 7966
Кузнєцов, Марат Амірович.
Подолання хвилювання на іспиті: копінг-поведінка студентів під час перевірки знань / М. А. Кузнєцов, А. В. Колчигіна. – Харків : Діса плюс, 2017 . – 205 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 159-174 (223 назви)
ISBN 978-617-7384-70-9.
В монографії виділені в якості взаємодіючих компонентів цілісної регулятивної системи внутрішній (мотивація досягнення), ситуаційний (оцінювання знань як стресор) та інтерактивний (домінуючі копінг-стратегії) чинники подолання студентами емоційних ускладнень, що виникають в процесі навчальної діяльності у виші. Досліджено асортимент психічних станів студентів з різним ступенем мотивації досягнення, що виникають в ситуаціях оцінювання знань. Вивчено образ ситуації оцінювання в процесі навчальної діяльності у студентів з різним ступенем мотивації досягнення. Виявлено роль та функції копінг-поведінки у протистоянні негативним переживанням та підтримці позитивних переживань у ситуації іспиту у студентів з різним ступенем мотивації досягнення. Розроблено та апробовано програму цілеспрямованого формування конструктивних форм копінг-поведінки в ситуаціях екзаменаційного стресу студентів з урахуванням ступеню їх мотивації досягнення. Рекомендується для науковців у галузі психології та педагогіки, викладачів, аспірантів, студентів.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : психологія студентів
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : історія вищої освіти, навчання, педагогіки : історія вищої освіти, навчання, педагогіки України
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : виконавчі ефекторні функції : робота, стомлюваність, працездатність: крива працездатності : стрес, стомлюваність
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Педагогічна психологія
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : організація навчання, виховання : організація навчальних закладів : організація навчального та виховного процесів, педагогічний менеджемент : організація навчання з урахуванням особливостей учнів, викладачів та навчальних закладів : учні, студенти, школярі : відбір учнів: вступні іспити, тести на обдарованість, здібність, вибіркові іспити, перевірка придатності до різних типів закладів, вступна квота, обмеження прийому
1668144 ОФ
14 7966
Кузнєцов, Марат Амірович.
Подолання хвилювання на іспиті: копінг-поведінка студентів під час перевірки знань / М. А. Кузнєцов, А. В. Колчигіна. – Харків : Діса плюс, 2017 . – 205 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 159-174 (223 назви)
ISBN 978-617-7384-70-9.
В монографії виділені в якості взаємодіючих компонентів цілісної регулятивної системи внутрішній (мотивація досягнення), ситуаційний (оцінювання знань як стресор) та інтерактивний (домінуючі копінг-стратегії) чинники подолання студентами емоційних ускладнень, що виникають в процесі навчальної діяльності у виші. Досліджено асортимент психічних станів студентів з різним ступенем мотивації досягнення, що виникають в ситуаціях оцінювання знань. Вивчено образ ситуації оцінювання в процесі навчальної діяльності у студентів з різним ступенем мотивації досягнення. Виявлено роль та функції копінг-поведінки у протистоянні негативним переживанням та підтримці позитивних переживань у ситуації іспиту у студентів з різним ступенем мотивації досягнення. Розроблено та апробовано програму цілеспрямованого формування конструктивних форм копінг-поведінки в ситуаціях екзаменаційного стресу студентів з урахуванням ступеню їх мотивації досягнення. Рекомендується для науковців у галузі психології та педагогіки, викладачів, аспірантів, студентів.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : психологія студентів
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : історія вищої освіти, навчання, педагогіки : історія вищої освіти, навчання, педагогіки України
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : виконавчі ефекторні функції : робота, стомлюваність, працездатність: крива працездатності : стрес, стомлюваність
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Педагогічна психологія
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : організація навчання, виховання : організація навчальних закладів : організація навчального та виховного процесів, педагогічний менеджемент : організація навчання з урахуванням особливостей учнів, викладачів та навчальних закладів : учні, студенти, школярі : відбір учнів: вступні іспити, тести на обдарованість, здібність, вибіркові іспити, перевірка придатності до різних типів закладів, вступна квота, обмеження прийому
1668144 ОФ