- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Погорільська , Наталія Іванівна - Особливості сприймання візуальної реклами через призму ціннісних орієнтацій українців та американ...
Нет экз.
Статья
Автор: Погорільська , Наталія Іванівна
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Психологія: Особливості сприймання візуальної реклами через призму ціннісних орієнтацій українців та американців
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Погорільська , Наталія Іванівна
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Психологія: Особливості сприймання візуальної реклами через призму ціннісних орієнтацій українців та американців
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Погорільська , Наталія Іванівна.
Особливості сприймання візуальної реклами через призму ціннісних орієнтацій українців та американців / Н. І. Погорільська , М. Прухніцька // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Психологія. – 2017. – Вип. 1 (6)/2 (7). – С. 108-112. : табл.
Ключевые слова = психологические механизмы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : нормативні, оціночні аспекти культури, закони культури, ідеологія : цінності
Предметні рубрики = Этнография : народы Америки : народы Америки по историко-этнографическим областям : народы Северной Америки : американцы США : духовная культура : менталитет
Предметні рубрики = Социология : социология групп : расовая и этническая структура общества, этносоциология : украинцы : менталитет, ментальность
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами
Погорільська , Наталія Іванівна.
Особливості сприймання візуальної реклами через призму ціннісних орієнтацій українців та американців / Н. І. Погорільська , М. Прухніцька // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Психологія. – 2017. – Вип. 1 (6)/2 (7). – С. 108-112. : табл.
Ключевые слова = психологические механизмы
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціологія культури, культурний контекст соціального життя : нормативні, оціночні аспекти культури, закони культури, ідеологія : цінності
Предметні рубрики = Этнография : народы Америки : народы Америки по историко-этнографическим областям : народы Северной Америки : американцы США : духовная культура : менталитет
Предметні рубрики = Социология : социология групп : расовая и этническая структура общества, этносоциология : украинцы : менталитет, ментальность
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами