- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шубін, Сергій Петрович - Політичний маркетинг
Книга
Автор: Шубін, Сергій Петрович
Політичний маркетинг
Издательство: Іліон, 2018 г.
ISBN 978-617-534-461-3
Автор: Шубін, Сергій Петрович
Політичний маркетинг
Издательство: Іліон, 2018 г.
ISBN 978-617-534-461-3
Книга
171 7700
Шубін, Сергій Петрович.
Політичний маркетинг / С. П. Шубін; Миколаївський обл. ін-т післядипломної пед. освіти. – Миколаїв : Іліон, 2018. – 1155 с. : рис., табл.
Бібліогр. в кінці розд.
ISBN 978-617-534-461-3.
Монографія є першою в Україні фундаментальною науковою працею, присвяченою розкриттю сутності та основних функцій політичного маркетингу. У ній докладно описуються теоретичні основи політичного маркетингу, висвітлено сутність політичних маркетингових досліджень, аналізу, прогнозування якісного і кількісного типів. Велику увагу приділено управлінській функції політичного маркетингу в державному управлінні і політичному менеджменті. Монографія призначена викладачам суспільно-політичних дисциплін, аспірантам, студентам ВНЗ III-IV рівнів акредитації, практикуючим політикам і політтехнологам. Ця наукова праця може бути використана як підручник або навчальний посібник
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Політичний менеджмент та маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Політика : політичний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Державне адміністративне управління. Військова справа
1668488 ОФ
171 7700
Шубін, Сергій Петрович.
Політичний маркетинг / С. П. Шубін; Миколаївський обл. ін-т післядипломної пед. освіти. – Миколаїв : Іліон, 2018. – 1155 с. : рис., табл.
Бібліогр. в кінці розд.
ISBN 978-617-534-461-3.
Монографія є першою в Україні фундаментальною науковою працею, присвяченою розкриттю сутності та основних функцій політичного маркетингу. У ній докладно описуються теоретичні основи політичного маркетингу, висвітлено сутність політичних маркетингових досліджень, аналізу, прогнозування якісного і кількісного типів. Велику увагу приділено управлінській функції політичного маркетингу в державному управлінні і політичному менеджменті. Монографія призначена викладачам суспільно-політичних дисциплін, аспірантам, студентам ВНЗ III-IV рівнів акредитації, практикуючим політикам і політтехнологам. Ця наукова праця може бути використана як підручник або навчальний посібник
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Політичний менеджмент та маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Політика : політичний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Державне адміністративне управління. Військова справа
1668488 ОФ