- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ядин, Дениэль - Международный словарь маркетинговых терминов
Книга
Автор: Ядин, Дениэль
Международный словарь маркетинговых терминов
The international dictionary of marketing
Издательство: Баланс Бизнес Букс, 2007 г.
ISBN 966-8644-76-X
Автор: Ядин, Дениэль
Международный словарь маркетинговых терминов
The international dictionary of marketing
Издательство: Баланс Бизнес Букс, 2007 г.
ISBN 966-8644-76-X
Книга
195 23346
Ядин, Дениэль.
Международный словарь маркетинговых терминов = The international dictionary of marketing / Д. Ядин; пер. с англ. В. О. Шагоян; пер. с англ. под науч. ред.: В. Н. Савченко, Е. Е. Козлов. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. – 588 с.
ISBN 966-8644-76-X.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : довідкові видання - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
1668496 ОФ
195 23346
Ядин, Дениэль.
Международный словарь маркетинговых терминов = The international dictionary of marketing / Д. Ядин; пер. с англ. В. О. Шагоян; пер. с англ. под науч. ред.: В. Н. Савченко, Е. Е. Козлов. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007. – 588 с.
ISBN 966-8644-76-X.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : довідкові видання - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
1668496 ОФ