- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гоголь, Т. В. - Стратегія розвитку бренду соціально-економічного та культурного простору Рівненщини
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Гоголь, Т. В.
Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві: Стратегія розвитку бренду соціально-економічного та культурного простору Рівненщини
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гоголь, Т. В.
Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві: Стратегія розвитку бренду соціально-економічного та культурного простору Рівненщини
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Гоголь, Т. В.
Стратегія розвитку бренду соціально-економічного та культурного простору Рівненщини [Электронный ресурс] / Т. В. Гоголь // Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві : Міжнар. наук.-практ. конф. (19-20 квіт. 2018 р.) : матеріали конф. : збірник / Укр. федерація інформатики [та ін.]. – Електрон. кн. – Київ : Київський нац. ун-т культури і мистецтв, 2018. – С. 162-163.
Гоголь, Т. В.
Стратегія розвитку бренду соціально-економічного та культурного простору Рівненщини [Электронный ресурс] / Т. В. Гоголь // Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві : Міжнар. наук.-практ. конф. (19-20 квіт. 2018 р.) : матеріали конф. : збірник / Укр. федерація інформатики [та ін.]. – Електрон. кн. – Київ : Київський нац. ун-т культури і мистецтв, 2018. – С. 162-163.