- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гончар, В. В. - Соціальний маркетинг як основа стратегії сталого розвитку
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Гончар, В. В.
Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві: Соціальний маркетинг як основа стратегії сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гончар, В. В.
Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві: Соціальний маркетинг як основа стратегії сталого розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Гончар, В. В.
Соціальний маркетинг як основа стратегії сталого розвитку [Электронный ресурс] / В. В. Гончар // Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві : Міжнар. наук.-практ. конф. (19-20 квіт. 2018 р.) : матеріали конф. : збірник / Укр. федерація інформатики [та ін.]. – Електрон. кн. – Київ : Київський нац. ун-т культури і мистецтв, 2018. – С. 164-166.
Гончар, В. В.
Соціальний маркетинг як основа стратегії сталого розвитку [Электронный ресурс] / В. В. Гончар // Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та праві : Міжнар. наук.-практ. конф. (19-20 квіт. 2018 р.) : матеріали конф. : збірник / Укр. федерація інформатики [та ін.]. – Електрон. кн. – Київ : Київський нац. ун-т культури і мистецтв, 2018. – С. 164-166.