- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Zhmai, Aleksandr V. - The formation of company’s image in consideration of corporate social responsibility
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Zhmai, Aleksandr V.
Матеріали 72-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (29 листоп. – ...: The formation of company’s image in consideration of corporate social responsibility
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Zhmai, Aleksandr V.
Матеріали 72-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (29 листоп. – ...: The formation of company’s image in consideration of corporate social responsibility
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Zhmai, Aleksandr V.
The formation of company’s image in consideration of corporate social responsibility / A. V. Zhmai // Матеріали 72-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (29 листоп. – 1 груд. 2017 р., м. Одеса). Секція економічних і правових наук / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2017. – S. 148-149.
Zhmai, Aleksandr V.
The formation of company’s image in consideration of corporate social responsibility / A. V. Zhmai // Матеріали 72-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (29 листоп. – 1 груд. 2017 р., м. Одеса). Секція економічних і правових наук / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2017. – S. 148-149.