- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кропивка, Ю. Г. - Особливості застосування законів і закономірностей управління у процесі маркетингу персоналу спож...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Кропивка, Ю. Г.
Особливості застосування законів і закономірностей управління у процесі маркетингу персоналу спож...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кропивка, Ю. Г.
Особливості застосування законів і закономірностей управління у процесі маркетингу персоналу спож...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Кропивка, Ю. Г.
Особливості застосування законів і закономірностей управління у процесі маркетингу персоналу споживчої кооперації України [Электронный ресурс] / Ю. Г. Кропивка // Розвиток національної економіки: теорія і практика = Rozwój Gospodarki Narodowej: teoria i praktyka : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 квіт. 2015 р.) / Прикарпатський нац. ун-т ім. В. Стефаника [та ін.]; редкол.: А. В. Загороднюк [та ін.]. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 : Ч. 2 : . – Електрон. кн. – Тернопіль : Крок, 2015. – С. 179-180.
Кропивка, Ю. Г.
Особливості застосування законів і закономірностей управління у процесі маркетингу персоналу споживчої кооперації України [Электронный ресурс] / Ю. Г. Кропивка // Розвиток національної економіки: теорія і практика = Rozwój Gospodarki Narodowej: teoria i praktyka : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 квіт. 2015 р.) / Прикарпатський нац. ун-т ім. В. Стефаника [та ін.]; редкол.: А. В. Загороднюк [та ін.]. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 : Ч. 2 : . – Електрон. кн. – Тернопіль : Крок, 2015. – С. 179-180.