- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Романюк, Михайло - Маркетингове планування та його особливості в системі планування на підприємстві
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Романюк, Михайло
Маркетингове планування та його особливості в системі планування на підприємстві
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Романюк, Михайло
Маркетингове планування та його особливості в системі планування на підприємстві
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Романюк, Михайло.
Маркетингове планування та його особливості в системі планування на підприємстві [Электронный ресурс] / М. Романюк // Розвиток національної економіки: теорія і практика = Rozwój Gospodarki Narodowej: teoria i praktyka : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 квіт. 2015 р.) / Прикарпатський нац. ун-т ім. В. Стефаника [та ін.]; редкол.: А. В. Загороднюк [та ін.]. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 : Ч. 2 : . – Електрон. кн. – Тернопіль : Крок, 2015. – С. 255-257.
Романюк, Михайло.
Маркетингове планування та його особливості в системі планування на підприємстві [Электронный ресурс] / М. Романюк // Розвиток національної економіки: теорія і практика = Rozwój Gospodarki Narodowej: teoria i praktyka : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 квіт. 2015 р.) / Прикарпатський нац. ун-т ім. В. Стефаника [та ін.]; редкол.: А. В. Загороднюк [та ін.]. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 : Ч. 2 : . – Електрон. кн. – Тернопіль : Крок, 2015. – С. 255-257.