- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Фірсова, С. - Стратегія позиціонування інноваційного продукту у хайтек-маркетингу
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Фірсова, С.
Стратегія позиціонування інноваційного продукту у хайтек-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Фірсова, С.
Стратегія позиціонування інноваційного продукту у хайтек-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Фірсова, С.
Стратегія позиціонування інноваційного продукту у хайтек-маркетингу [Электронный ресурс] / С. Фірсова // Розвиток національної економіки: теорія і практика = Rozwój Gospodarki Narodowej: teoria i praktyka : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 квіт. 2015 р.) / Прикарпатський нац. ун-т ім. В. Стефаника [та ін.]; редкол.: А. В. Загороднюк [та ін.]. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 : Ч. 2 : . – Електрон. кн. – Тернопіль : Крок, 2015. – С. 284-287.
Фірсова, С.
Стратегія позиціонування інноваційного продукту у хайтек-маркетингу [Электронный ресурс] / С. Фірсова // Розвиток національної економіки: теорія і практика = Rozwój Gospodarki Narodowej: teoria i praktyka : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (3-4 квіт. 2015 р.) / Прикарпатський нац. ун-т ім. В. Стефаника [та ін.]; редкол.: А. В. Загороднюк [та ін.]. – Івано-Франківськ, 2015. - 2 : Ч. 2 : . – Електрон. кн. – Тернопіль : Крок, 2015. – С. 284-287.