- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ильин, Владимир Иванович - Торгово-развлекательные центры как пространство формирования качества жизни в России
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Ильин, Владимир Иванович
Социс: Социологические исследования . - № 4: Торгово-развлекательные центры как пространство формирования качества жизни в России
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Ильин, Владимир Иванович
Социс: Социологические исследования . - № 4: Торгово-развлекательные центры как пространство формирования качества жизни в России
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Ильин, Владимир Иванович.
Торгово-развлекательные центры как пространство формирования качества жизни в России [Электронный ресурс] / В. И. Ильин, В. И. Чой // Социс: Социологические исследования : ежемес. науч. и обществ.-полит. журн. РАН / РАН, Отд-ние философии, социологии, психологии и права. – М. : Наука, 1975. - Социс: Социологические исследования . - № 4. – 2017. – С. 82-92
Электрон. копия печ. публ. . – Режим доступа ограничен, только ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Соціологія
Предметні рубрики = ВИЗНАЧНИКИ МІСЦЯ : Країни та місцевості сучасного світу : Європа : Східна Європа : Європейська частина колишнього СРСР : Росія, Російська Федерація
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : види торгівлі за різними критеріями : торгівля за видами товарів : торгівля продуктами розумової праці, інтелектуальною власністю, торгівля патентами, торговельними знаками, авторським правом
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : окремі послуги в туризмі : Організація покупок як туристська послуга, шопінг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : роздрібна торгівля, дрібна торгівля : мережа роздрібної торгівлі : торговельні центри, торговельні ряди
Ильин, Владимир Иванович.
Торгово-развлекательные центры как пространство формирования качества жизни в России [Электронный ресурс] / В. И. Ильин, В. И. Чой // Социс: Социологические исследования : ежемес. науч. и обществ.-полит. журн. РАН / РАН, Отд-ние философии, социологии, психологии и права. – М. : Наука, 1975. - Социс: Социологические исследования . - № 4. – 2017. – С. 82-92
Электрон. копия печ. публ. . – Режим доступа ограничен, только ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Соціологія
Предметні рубрики = ВИЗНАЧНИКИ МІСЦЯ : Країни та місцевості сучасного світу : Європа : Східна Європа : Європейська частина колишнього СРСР : Росія, Російська Федерація
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок, конкуренція : види торгівлі за різними критеріями : торгівля за видами товарів : торгівля продуктами розумової праці, інтелектуальною власністю, торгівля патентами, торговельними знаками, авторським правом
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : окремі послуги в туризмі : Організація покупок як туристська послуга, шопінг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : внутрішня торгівля : роздрібна торгівля, дрібна торгівля : мережа роздрібної торгівлі : торговельні центри, торговельні ряди