- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Принко, М. С. - Особливості застосування комплексу маркетингу фаховими (професійними) організаціями
Нет экз.
Статья
Автор: Принко, М. С.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Особливості застосування комплексу маркетингу фаховими (професійними) організаціями
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Принко, М. С.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Особливості застосування комплексу маркетингу фаховими (професійними) організаціями
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Принко, М. С.
Особливості застосування комплексу маркетингу фаховими (професійними) організаціями / М. С. Принко // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2016. – №848: Логістика: присвячується 200-літтю Львівської політехніки. – С. 116-122.
Принко, М. С.
Особливості застосування комплексу маркетингу фаховими (професійними) організаціями / М. С. Принко // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2016. – №848: Логістика: присвячується 200-літтю Львівської політехніки. – С. 116-122.