- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Довгунь, Оксана Степанівна - Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів
Нет экз.
Статья
Автор: Довгунь, Оксана Степанівна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Довгунь, Оксана Степанівна
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Довгунь, Оксана Степанівна.
Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів / О. С. Довгунь // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №833: Логістика. – С. 9-14.
Довгунь, Оксана Степанівна.
Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів / О. С. Довгунь // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №833: Логістика. – С. 9-14.