- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Балик, У. О. - Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної то...
Нет экз.
Статья
Автор: Балик, У. О.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної то...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Балик, У. О.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної то...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Балик, У. О.
Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної торгівлі з ЄС / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №833: Логістика. – С. 131-137.
Балик, У. О.
Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної торгівлі з ЄС / У. О. Балик, М. В. Колісник // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №833: Логістика. – С. 131-137.