- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Леонова, С. В. - Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження
Нет экз.
Статья
Автор: Леонова, С. В.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Леонова, С. В.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Леонова, С. В.
Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження / С. В. Леонова, Л. Ю. Шевців // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №833: Логістика. – С. 153-159.
Леонова, С. В.
Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження / С. В. Леонова, Л. Ю. Шевців // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №833: Логістика. – С. 153-159.