- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Терлецька, В. О. - Методи оцінювання кон’юнктури ринку автомобілебудівної продукції
Нет экз.
Статья
Автор: Терлецька, В. О.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Методи оцінювання кон’юнктури ринку автомобілебудівної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Терлецька, В. О.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Методи оцінювання кон’юнктури ринку автомобілебудівної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Терлецька, В. О.
Методи оцінювання кон’юнктури ринку автомобілебудівної продукції / В. О. Терлецька // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 216-224.
Терлецька, В. О.
Методи оцінювання кон’юнктури ринку автомобілебудівної продукції / В. О. Терлецька // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2015. – №835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 216-224.