- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бучинська, Н. - Соціальні медіа як елемент у комунікаційному процесі брендів
Нет экз.
Статья
Автор: Бучинська, Н.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Соціальні медіа як елемент у комунікаційному процесі брендів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бучинська, Н.
Вісник нац. університету "Львівська політехніка": Соціальні медіа як елемент у комунікаційному процесі брендів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бучинська, Н.
Соціальні медіа як елемент у комунікаційному процесі брендів / Н. Бучинська // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2017. – №863: Логістика. – С. 273-278.
Бучинська, Н.
Соціальні медіа як елемент у комунікаційному процесі брендів / Н. Бучинська // Вісник нац. університету "Львівська політехніка". – 2017. – №863: Логістика. – С. 273-278.