- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Budac, Adriana-Camelia - Marketing Considerations оn Brand Communities
Нет экз.
Статья
Автор: Budac, Adriana-Camelia
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Marketing Considerations оn Brand Communities
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Budac, Adriana-Camelia
Вісник Київського нац. університету ім. Тараса Шевченка: сер.: Економіка: Marketing Considerations оn Brand Communities
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Budac, Adriana-Camelia.
Marketing Considerations оn Brand Communities / A. Budac // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 12/2016. – Вип.12 (189). – P. 25-30.
Budac, Adriana-Camelia.
Marketing Considerations оn Brand Communities / A. Budac // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія: Економіка. – 12/2016. – Вип.12 (189). – P. 25-30.