- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шкурупська, Ірина Олександрівна - Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0
Нет экз.
Статья
Автор: Шкурупська, Ірина Олександрівна
Вісник соціально-економічних досліджень: Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шкурупська, Ірина Олександрівна
Вісник соціально-економічних досліджень: Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шкурупська, Ірина Олександрівна.
Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0 / І. О. Шкурупська // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2017. – № 1 (62). – С. 157-161.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації
Шкурупська, Ірина Олександрівна.
Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0 / І. О. Шкурупська // Вісник соціально-економічних досліджень. – 2017. – № 1 (62). – С. 157-161.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації