- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Самохіна, Жанна - Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних рес...
Нет экз.
Статья
Автор: Самохіна, Жанна
Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського: Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних рес...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Самохіна, Жанна
Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського: Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних рес...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Самохіна, Жанна.
Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних ресурсів / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. – 2017. – Вип.47. – С. 45-53.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : функції, значення, цінність, розвиток бібліотек : розповсюдження інформації про бібліотеки, пропаганда бібліотечної справи
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Америки : економіка США : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг
Самохіна, Жанна.
Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних ресурсів / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. – 2017. – Вип.47. – С. 45-53.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : функції, значення, цінність, розвиток бібліотек : розповсюдження інформації про бібліотеки, пропаганда бібліотечної справи
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка окремих держав : економіка країн Америки : економіка США : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес. Предпринимательство. Экономика организации (предприятия, фирмы) : экономика организации (предприятия, фирмы) : маркетинг