- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кутуза, Наталя Валеріївна - Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект
Книга
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект
Издательство: Вид. дім Д. Бураго, 2018 г.
ISBN 978-617-7349-74-6
Автор: Кутуза, Наталя Валеріївна
Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект
Издательство: Вид. дім Д. Бураго, 2018 г.
ISBN 978-617-7349-74-6
Книга
21 6685
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект / Н. В. Кутуза; наук. ред. Т. Ю. Ковалевська; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Київ : Вид. дім Д. Бураго, 2018. – 733 с.
Бібліогр.: с. 541-595 (554 назви)
ISBN 978-617-7349-74-6.
Монографію присвячено психолінгвістичному аналізу мегадискурсу реклами як сугестійного концентру сучасного комунікативного простору. Запропоновано класифікацію феномену впливу за критеріальними ознаками нейрофізіологічної активації, домінуванням емоційних полюсів та інтенсифікацією вияву, а також деталізовано поняття комунікативного і мовленнєвого впливу з кваліфікацією відповідних актуальних складників. Виокремлено екстралінгвістичні й лінгвістичні сугестійні домінанти комерційних, політичних і соціальних рекламних дискурсів на концептуальних засадах класичних та новітніх наукових напрямів, у межах яких пріоритетними стали психолінгвістика, сугестивна й комунікативна лінгвістика та креативна галузь нейролінгвістичного програмування. Теоретичне і практичне значення запропонованого в монографії підходу до аналізу впливових феноменів увиразнено застосуванням авторських формул виявлення емоційної скерованості рекламного впливу з проекцією у площину Мілтон-модельних гіпноіндукторів, а також авторських експериментальних методів асоціативної реконструкції рекламних слоганів як мікротекстових гештальтів, що дало змогу визначити аксіосисгемні характеристики асоціативних полів рекламного слоганімікону та стало підґрунтям новітньої лексикографії. Монографію адресовано науковцям, викладачам, аспірантам і студентам філологічного фаху, а також широкому колу читачів, які цікавляться проблемами комунікативного та мовленнєвого впливу.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : психолінгвістика, психологія мови загалом
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу загалом
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні методи та методологія, теорія та практика рекламування
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : психологія реклами
1670374 Читальный зал
1671515 ОФ
21 6685
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект / Н. В. Кутуза; наук. ред. Т. Ю. Ковалевська; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Київ : Вид. дім Д. Бураго, 2018. – 733 с.
Бібліогр.: с. 541-595 (554 назви)
ISBN 978-617-7349-74-6.
Монографію присвячено психолінгвістичному аналізу мегадискурсу реклами як сугестійного концентру сучасного комунікативного простору. Запропоновано класифікацію феномену впливу за критеріальними ознаками нейрофізіологічної активації, домінуванням емоційних полюсів та інтенсифікацією вияву, а також деталізовано поняття комунікативного і мовленнєвого впливу з кваліфікацією відповідних актуальних складників. Виокремлено екстралінгвістичні й лінгвістичні сугестійні домінанти комерційних, політичних і соціальних рекламних дискурсів на концептуальних засадах класичних та новітніх наукових напрямів, у межах яких пріоритетними стали психолінгвістика, сугестивна й комунікативна лінгвістика та креативна галузь нейролінгвістичного програмування. Теоретичне і практичне значення запропонованого в монографії підходу до аналізу впливових феноменів увиразнено застосуванням авторських формул виявлення емоційної скерованості рекламного впливу з проекцією у площину Мілтон-модельних гіпноіндукторів, а також авторських експериментальних методів асоціативної реконструкції рекламних слоганів як мікротекстових гештальтів, що дало змогу визначити аксіосисгемні характеристики асоціативних полів рекламного слоганімікону та стало підґрунтям новітньої лексикографії. Монографію адресовано науковцям, викладачам, аспірантам і студентам філологічного фаху, а також широкому колу читачів, які цікавляться проблемами комунікативного та мовленнєвого впливу.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : психолінгвістика, психологія мови загалом
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу загалом
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : рекламні методи та методологія, теорія та практика рекламування
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : психологія реклами
1670374 Читальный зал
1671515 ОФ