- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Saunders, Mark - Research methods for business students
Книга
Автор: Saunders, Mark
Research methods for business students
Серия: Always learning
Издательство: PEARSON, 2012 г.
ISBN 978-0-273-75075-8
Автор: Saunders, Mark
Research methods for business students
Серия: Always learning
Издательство: PEARSON, 2012 г.
ISBN 978-0-273-75075-8
Книга
195 23413
Saunders, Mark.
Research methods for business students / M. Saunders, P. Lewis, A. Thornhill. – 6th ed. – Harlow; London; New York : PEARSON, 2012. – XXXI, 696 p. : ill., tab. – (Always learning)
Bibliogr.: p. 632-643.
ISBN 978-0-273-75075-8.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1670591 ОФ
1670618 Ф 2
1670619 Ф 2
1670620 Ф 2
195 23413
Saunders, Mark.
Research methods for business students / M. Saunders, P. Lewis, A. Thornhill. – 6th ed. – Harlow; London; New York : PEARSON, 2012. – XXXI, 696 p. : ill., tab. – (Always learning)
Bibliogr.: p. 632-643.
ISBN 978-0-273-75075-8.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
1670591 ОФ
1670618 Ф 2
1670619 Ф 2
1670620 Ф 2