- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Свириденко, Юлия Борисовна - Неформальная школа развития
Книга
Автор: Свириденко, Юлия Борисовна
Неформальная школа развития : развивающий курс открытого общения для подростков
Издательство: Астропринт, 2001 г.
ISBN 966-549-658-1
Автор: Свириденко, Юлия Борисовна
Неформальная школа развития : развивающий курс открытого общения для подростков
Издательство: Астропринт, 2001 г.
ISBN 966-549-658-1
Книга
14 8049
Свириденко, Юлия Борисовна.
Неформальная школа развития : развивающий курс открытого общения для подростков : науч.-метод. пособие / Ю. Б. Свириденко, А. П. Орлов; вступ. сл. И. И. Геллер; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одесса : Астропринт, 2001. – 87 с. : табл.
Библиогр.: с. 85 - 86 (29 назв.)
ISBN 966-549-658-1.
Настоящая книга представляет собой новый и настоятельно необходимый на современном этапе вид научно-практической литературы. Новизна заключается, в первую очередь, в том, что авторами являются выпускники университета, не успевшие забыть свои собственные сложности описываемого ими возрастного периода. Их опыт, пропущенный через психологическую парадигму, породил настоящие рекомендации с единственной и очевидной целью - облегчить путь идущим следом. Поэтому же в работе отсутствует назидательно-псевдонаучный стиль описания того, что есть "на самом деле", домашних открытий, банальных обобщений и т.д. Авторы удержались в рамках корректного изложения своего собственного опыта работы с подростками, отобрав наиболее эффективные методики, техники и процедуры объективации внутреннего мира личности подростка. Неформальность развития подростков является принципиальным условием эффективности организации этого процесса. Поэтому проведение указанных в курсе лекций, упражнений и игр является наиболее соответствующими природе подросткового возраста, позволяющим избежать догматизма и предвзятости.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : психічний розвиток та здібності, порівняльна психологія, характер : особливості психіки, свідомість, психічний розвиток людини, диференціальна психологія, генетична психологія, психологія розвитку : психологія юнацтва: підлітки, молодь
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : групові процеси : внутрішні процеси в групах, зв'язки всередині групи : взаємодія та спілкування в групах : спілкування в групах
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Медичні науки : фармакологія, терапія, токсикологія : терапія, медична реабілітація : психотерапія : групова психотерапія
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - психологія : методичні посібники - психологія
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : види загальноосвітніх шкіл : середні школи : організація навчання та виховання в середній школі : організація навчальних закладів - середні школи : організація навчального та виховного процесів в середній школі : організація навчання з урахуванням особливостей учнів, викладачів, напрямку у середній школі : навчальні програми, плани, розклад занять, плани уроків, лекцій, консультацій, календарні плани в середній школі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - педагогічна психологія
1670766 ОФ
14 8049
Свириденко, Юлия Борисовна.
Неформальная школа развития : развивающий курс открытого общения для подростков : науч.-метод. пособие / Ю. Б. Свириденко, А. П. Орлов; вступ. сл. И. И. Геллер; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одесса : Астропринт, 2001. – 87 с. : табл.
Библиогр.: с. 85 - 86 (29 назв.)
ISBN 966-549-658-1.
Настоящая книга представляет собой новый и настоятельно необходимый на современном этапе вид научно-практической литературы. Новизна заключается, в первую очередь, в том, что авторами являются выпускники университета, не успевшие забыть свои собственные сложности описываемого ими возрастного периода. Их опыт, пропущенный через психологическую парадигму, породил настоящие рекомендации с единственной и очевидной целью - облегчить путь идущим следом. Поэтому же в работе отсутствует назидательно-псевдонаучный стиль описания того, что есть "на самом деле", домашних открытий, банальных обобщений и т.д. Авторы удержались в рамках корректного изложения своего собственного опыта работы с подростками, отобрав наиболее эффективные методики, техники и процедуры объективации внутреннего мира личности подростка. Неформальность развития подростков является принципиальным условием эффективности организации этого процесса. Поэтому проведение указанных в курсе лекций, упражнений и игр является наиболее соответствующими природе подросткового возраста, позволяющим избежать догматизма и предвзятости.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : психічний розвиток та здібності, порівняльна психологія, характер : особливості психіки, свідомість, психічний розвиток людини, диференціальна психологія, генетична психологія, психологія розвитку : психологія юнацтва: підлітки, молодь
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальні процеси, соціальна динаміка : групові процеси : внутрішні процеси в групах, зв'язки всередині групи : взаємодія та спілкування в групах : спілкування в групах
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Медичні науки : фармакологія, терапія, токсикологія : терапія, медична реабілітація : психотерапія : групова психотерапія
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - психологія : методичні посібники - психологія
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : види загальноосвітніх шкіл : середні школи : організація навчання та виховання в середній школі : організація навчальних закладів - середні школи : організація навчального та виховного процесів в середній школі : організація навчання з урахуванням особливостей учнів, викладачів, напрямку у середній школі : навчальні програми, плани, розклад занять, плани уроків, лекцій, консультацій, календарні плани в середній школі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - педагогічна психологія
1670766 ОФ