- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Багорка, Марія Олександрівна - Маркетингова стратегія екологізації виробництва аграрних підприємств
Автореферат/Диссертация
Автор: Багорка, Марія Олександрівна
Маркетингова стратегія екологізації виробництва аграрних підприємств : теорія, методологія, практика
2018 г.
ISBN отсутствует
Автор: Багорка, Марія Олександрівна
Маркетингова стратегія екологізації виробництва аграрних підприємств : теорія, методологія, практика
2018 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 175707
Багорка, Марія Олександрівна.
Маркетингова стратегія екологізації виробництва аграрних підприємств : теорія, методологія, практика : автореф. дис ... д-ра економ. наук : [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / М. О. Багорка. – Полтава, 2018. – 36 с.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : автореферати - економіка сільського господарства та продовольчого виробництва
1663205 ОФ
РЕФ 175707
Багорка, Марія Олександрівна.
Маркетингова стратегія екологізації виробництва аграрних підприємств : теорія, методологія, практика : автореф. дис ... д-ра економ. наук : [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / М. О. Багорка. – Полтава, 2018. – 36 с.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : автореферати - економіка сільського господарства та продовольчого виробництва
1663205 ОФ