- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Димніч, Наталія - Медіапродукт електронних ЗМІ як чинник формування мозаїчного мислення у молоді
Нет экз.
Статья
Автор: Димніч, Наталія
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Медіапродукт електронних ЗМІ як чинник формування мозаїчного мислення у молоді
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Димніч, Наталія
Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика: Медіапродукт електронних ЗМІ як чинник формування мозаїчного мислення у молоді
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Димніч, Наталія.
Медіапродукт електронних ЗМІ як чинник формування мозаїчного мислення у молоді / Н. Димніч // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2018. – Вип.43. – С. 177-182.
Димніч, Наталія.
Медіапродукт електронних ЗМІ як чинник формування мозаїчного мислення у молоді / Н. Димніч // Вісник Львівського університету. Серія: Журналістика. – 2018. – Вип.43. – С. 177-182.