- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Ковальчук, Світлана Володимирівна - Маркетингова цінова політика
Книга
Автор: Ковальчук, Світлана Володимирівна
Маркетингова цінова політика : навч. посіб.
Серия: Вища освіта в Україні
Издательство: Новий Світ-2000, 2011 г.
ISBN 978-966-418-149-2
Автор: Ковальчук, Світлана Володимирівна
Маркетингова цінова політика : навч. посіб.
Серия: Вища освіта в Україні
Издательство: Новий Світ-2000, 2011 г.
ISBN 978-966-418-149-2
Книга
195 23442
Ковальчук, Світлана Володимирівна.
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / С. В. Ковальчук, І. В. Гвоздецька, С. М. Синиця. – Львів : Новий Світ-2000, 2011. – 351 с. : рис., табл. – (Вища освіта в Україні)
Бібліогр.: с. 349-351 (33 назви).
ISBN 978-966-418-149-2.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : продажні ціни та тарифи
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : ціни, ціноутворення, витрати виробництва
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1671902 ОФ
195 23442
Ковальчук, Світлана Володимирівна.
Маркетингова цінова політика : навч. посіб. / С. В. Ковальчук, І. В. Гвоздецька, С. М. Синиця. – Львів : Новий Світ-2000, 2011. – 351 с. : рис., табл. – (Вища освіта в Україні)
Бібліогр.: с. 349-351 (33 назви).
ISBN 978-966-418-149-2.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : продажні ціни та тарифи
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : маркетингові дослідження
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : ціни, ціноутворення, витрати виробництва
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1671902 ОФ