- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Селезньова, Ольга Олександрівна - Теоретико-методологічні основи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств
Автореферат/Диссертация
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Теоретико-методологічні основи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
2018 г.
ISBN отсутствует
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Теоретико-методологічні основи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
2018 г.
ISBN отсутствует
Автореферат
РЕФ 175578
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Теоретико-методологічні основи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств : автореф. дис ... д-ра екон. наук : [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами" / О. О. Селезньова. – Харків, 2018. – 38 с.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : автореферати – економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва
1663576 ОФ
РЕФ 175578
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Теоретико-методологічні основи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств : автореф. дис ... д-ра екон. наук : [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами" / О. О. Селезньова. – Харків, 2018. – 38 с.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка промисловості, економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва : автореферати – економіка промислового та кустарного (ремісничого) виробництва
1663576 ОФ