- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Микитюк, Володимир Ількович - Педагогічні концепти Івана Франка (теорія та методика навчання літератури)
Книга
Автор: Микитюк, Володимир Ількович
Педагогічні концепти Івана Франка (теорія та методика навчання літератури)
Pedagogical concepts of Ivan Franko (theory and methodology of literary studies)
Издательство: ЛНУ ім. І. Франка, 2017 г.
ISBN 978-617-10-0425-2
Автор: Микитюк, Володимир Ількович
Педагогічні концепти Івана Франка (теорія та методика навчання літератури)
Pedagogical concepts of Ivan Franko (theory and methodology of literary studies)
Издательство: ЛНУ ім. І. Франка, 2017 г.
ISBN 978-617-10-0425-2
Книга
29-в 5396
Микитюк, Володимир Ількович.
Педагогічні концепти Івана Франка (теорія та методика навчання літератури) = Pedagogical concepts of Ivan Franko (theory and methodology of literary studies) / В. І. Микитюк; Львівський нац. ун-т ім. І. Франка, Каф. укр. літ. ім. акад. Михайла Возняка, НАН України, Ін-т І.Франка. – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – 407 с. : іл.
Рез. англ., нім., пол. – Бібліогр.: с. 349-388 (755 назв) та в підрядк. прим.
ISBN 978-617-10-0425-2.
У проблемно-синтетичній монографії досліджено та актуалізовано педагогічну концептосферу Івана Франка, яка посідає вагоме місце в історії вітчизняної і європейської освіти, є продуктивною для розвитку національної педагогіки. Висвітлено методологічні концепти Франка про специфіку української літератури як навчальної дисципліни у площині системного вивчення теорії та практики методичних основ викладання у середній і вищій школі; погляди дидакта про цінності та роль літературної освіти у розвитку громадянського суспільства, думки про особистість учителя, лекторську майстерність, програми викладання та навчальні підручники з української літератури. Розглянуто ідеї Франка про розвиток творчих здібностей слухачів, проблеми сучасної рецепції його художніх і наукових текстів з педагогічною тематикою, мовний світ митця, окцидентальну ментальність та еволюційний розвиток менторської парадигми мислителя від позитивістської педагогіки до педагогіки прагматизму. Для викладачів і вчителів, студентів та учнів, усіх педагогічних працівників, літературознавців, філософів, культурологів, істориків. Буде корисний освітянам, які зацікавлені у вдосконаленні методики викладання будь-яких дисциплін у середній і вищій школі, передусім - української літератури.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Художня література, літературознавство : теорія літератури, вивчення літератури, літературна техніка, літературознавство : критика, історія, дослідження літератури окремих країн : критика, історія, дослідження літератури України : окремі літературознавці, письменники, поети, літературні критики України : Франко Іван Якович
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : види загальноосвітніх шкіл : середні школи : зміст навчання, навчальний план, предмети у середній школі : методика викладання літератури у середній школі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : зміст навчання, навчальний план, предмети у вищих навчальних закладах : вивчення та викладання літератури у ВНЗ
виртуальный просмотр - книги апрель 2019
1671976 ОФ
29-в 5396
Микитюк, Володимир Ількович.
Педагогічні концепти Івана Франка (теорія та методика навчання літератури) = Pedagogical concepts of Ivan Franko (theory and methodology of literary studies) / В. І. Микитюк; Львівський нац. ун-т ім. І. Франка, Каф. укр. літ. ім. акад. Михайла Возняка, НАН України, Ін-т І.Франка. – Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2017. – 407 с. : іл.
Рез. англ., нім., пол. – Бібліогр.: с. 349-388 (755 назв) та в підрядк. прим.
ISBN 978-617-10-0425-2.
У проблемно-синтетичній монографії досліджено та актуалізовано педагогічну концептосферу Івана Франка, яка посідає вагоме місце в історії вітчизняної і європейської освіти, є продуктивною для розвитку національної педагогіки. Висвітлено методологічні концепти Франка про специфіку української літератури як навчальної дисципліни у площині системного вивчення теорії та практики методичних основ викладання у середній і вищій школі; погляди дидакта про цінності та роль літературної освіти у розвитку громадянського суспільства, думки про особистість учителя, лекторську майстерність, програми викладання та навчальні підручники з української літератури. Розглянуто ідеї Франка про розвиток творчих здібностей слухачів, проблеми сучасної рецепції його художніх і наукових текстів з педагогічною тематикою, мовний світ митця, окцидентальну ментальність та еволюційний розвиток менторської парадигми мислителя від позитивістської педагогіки до педагогіки прагматизму. Для викладачів і вчителів, студентів та учнів, усіх педагогічних працівників, літературознавців, філософів, культурологів, істориків. Буде корисний освітянам, які зацікавлені у вдосконаленні методики викладання будь-яких дисциплін у середній і вищій школі, передусім - української літератури.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Художня література, літературознавство : теорія літератури, вивчення літератури, літературна техніка, літературознавство : критика, історія, дослідження літератури окремих країн : критика, історія, дослідження літератури України : окремі літературознавці, письменники, поети, літературні критики України : Франко Іван Якович
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : види загальноосвітніх шкіл : середні школи : зміст навчання, навчальний план, предмети у середній школі : методика викладання літератури у середній школі
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : вища освіта, вища школа, підготовка наукових кадрів : зміст навчання, навчальний план, предмети у вищих навчальних закладах : вивчення та викладання літератури у ВНЗ
виртуальный просмотр - книги апрель 2019
1671976 ОФ