- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гончаров, Станіслав Михайлович - Практикум з маркетингу
Книга
Автор: Гончаров, Станіслав Михайлович
Практикум з маркетингу : навч. посіб. для студентів ВНЗ
Издательство: Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2016 г.
ISBN 978-611-01-0321-3
Автор: Гончаров, Станіслав Михайлович
Практикум з маркетингу : навч. посіб. для студентів ВНЗ
Издательство: Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2016 г.
ISBN 978-611-01-0321-3
Книга
195 23450
Гончаров, Станіслав Михайлович.
Практикум з маркетингу : навч. посіб. для студентів ВНЗ / С. М. Гончаров, Н. Б. Кушнір. – Київ : Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2016. – 205 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 200, 201-202
ISBN 978-611-01-0321-3.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : посібники для практиних занять та навчання, задачники, збірники вправ - організація підприємств, організація торгівлі
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1675922 ОФ
195 23450
Гончаров, Станіслав Михайлович.
Практикум з маркетингу : навч. посіб. для студентів ВНЗ / С. М. Гончаров, Н. Б. Кушнір. – Київ : Центр учбової літ. (ЦУЛ), 2016. – 205 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 200, 201-202
ISBN 978-611-01-0321-3.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : посібники для практиних занять та навчання, задачники, збірники вправ - організація підприємств, організація торгівлі
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
1675922 ОФ