- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дружкова, Ірина Сергіївна - Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...
Нет экз.
Статья
Автор: Дружкова, Ірина Сергіївна
Записки історичного факультету: Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дружкова, Ірина Сергіївна
Записки історичного факультету: Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дружкова, Ірина Сергіївна.
Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російської імперії початку XX століття) / І. С. Дружкова // Записки історичного факультету. – 2018. – Вип.29. – С. 186-198.
Предметні рубрики = ГЕОГРАФІЯ. БІОГРАФІЇ. ІСТОРІЯ : Історія : всесвітня історія : історія Європи : історія Росії, Російської держави загалом : історія Росії Новітнього часу, з початку 20 ст. : історичні джерела - історія Росії Новітнього часу, з початку 20 ст.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами : реклама в друкованих виданнях : рекламні оголошення у друкованих виданнях
Дружкова, Ірина Сергіївна.
Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російської імперії початку XX століття) / І. С. Дружкова // Записки історичного факультету. – 2018. – Вип.29. – С. 186-198.
Предметні рубрики = ГЕОГРАФІЯ. БІОГРАФІЇ. ІСТОРІЯ : Історія : всесвітня історія : історія Європи : історія Росії, Російської держави загалом : історія Росії Новітнього часу, з початку 20 ст. : історичні джерела - історія Росії Новітнього часу, з початку 20 ст.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами : реклама в друкованих виданнях : рекламні оголошення у друкованих виданнях