- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Грінченко, Юрій Леонідович - Development of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing poli...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Грінченко, Юрій Леонідович
Економічні інновації . - Т.20, вип. 4 (69): Development of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing poli...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Грінченко, Юрій Леонідович
Економічні інновації . - Т.20, вип. 4 (69): Development of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing poli...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Грінченко, Юрій Леонідович.
Development of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing policies [Электронный ресурс]; Розробка цінових стратегій, що підтримують позиціювання бренду: стратегічні чинники маркетингової політики / Ю. Л. Грінченко, Ю. В. Робул, Л. М. Залюбінська // Економічні інновації = Economic innovations : зб. наук. праць / НАН України, Ін-т проблем ринку та екон. - екол. дослідж.; гол. ред. Б. В. Буркинський. – Одеса : Гуляєв В. М., 1998. - Економічні інновації . - Т.20, вип. 4 (69). – 2018. – С. 44-54.
Електрон. копія друк. публ. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/23035 (дата звернення: 02.05.19).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Ключевые слова = ценовая стратегия
Ключевые слова = маркетинговая стратегия
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : цены, ценообразование : ценообразование
Грінченко, Юрій Леонідович.
Development of price strategies to support brand positioning: strategic issues for marketing policies [Электронный ресурс]; Розробка цінових стратегій, що підтримують позиціювання бренду: стратегічні чинники маркетингової політики / Ю. Л. Грінченко, Ю. В. Робул, Л. М. Залюбінська // Економічні інновації = Economic innovations : зб. наук. праць / НАН України, Ін-т проблем ринку та екон. - екол. дослідж.; гол. ред. Б. В. Буркинський. – Одеса : Гуляєв В. М., 1998. - Економічні інновації . - Т.20, вип. 4 (69). – 2018. – С. 44-54.
Електрон. копія друк. публ. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/23035 (дата звернення: 02.05.19).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Ключевые слова = биословарь-экономисты
Ключевые слова = ценовая стратегия
Ключевые слова = маркетинговая стратегия
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : цены, ценообразование : ценообразование