- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Володарский, А. А. - О роли интернет-технологий в формировании общественного мнения
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Володарский, А. А.
Вопросы филологии . - № 3: О роли интернет-технологий в формировании общественного мнения : On the part played by internet technologies in forming public opinion
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Володарский, А. А.
Вопросы филологии . - № 3: О роли интернет-технологий в формировании общественного мнения : On the part played by internet technologies in forming public opinion
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Володарский, А. А.
О роли интернет-технологий в формировании общественного мнения [Электронный ресурс] : On the part played by internet technologies in forming public opinion / А. А. Володарский // Вопросы филологии : науч. журн. / РАН, Ин-т языкознания, Ин-т ин. языков. – М., 1999. - Вопросы филологии . - № 3. – 2017. – С. 21-24
Электрон. копия печ. публ. – Режим доступа ограничен, только ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації (ЗМІ), масова комунікація, комунікаційні дослідження : інтернет, інтернет-дослідження, інтернет і вебологія : соціологія інтернету
Володарский, А. А.
О роли интернет-технологий в формировании общественного мнения [Электронный ресурс] : On the part played by internet technologies in forming public opinion / А. А. Володарский // Вопросы филологии : науч. журн. / РАН, Ин-т языкознания, Ин-т ин. языков. – М., 1999. - Вопросы филологии . - № 3. – 2017. – С. 21-24
Электрон. копия печ. публ. – Режим доступа ограничен, только ч/з.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації (ЗМІ), масова комунікація, комунікаційні дослідження : інтернет, інтернет-дослідження, інтернет і вебологія : соціологія інтернету